Subject: Teade - Leppneeme küla, Loosaare katastriüksuse detailplaneeringu avalik väljapanek
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Sat, 15 Mar 2025 14:01:57 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lp. kaasatud isik/asutus

Teatame teile, et Viimsi Vallavalitsus korraldab 31.03–13.04.2025 Viimsi
Raamatukogus ja valla kodulehel Leppneeme küla, Loosaare katastriüksuse
detailplaneeringu avaliku väljapaneku.

Detailplaneeringu lahendust tutvustav avalik arutelu toimub 22.04.2025
kell 16.00 Viimsi Raamatukogus saalis „Sügis“.

Vt täiendav teade ja vallavalitsuse korraldus lisatud manusena.

Detailplaneeringu avaliku väljapaneku materjalid on kättesaadavad ka
Viimsi valla kodulehelt:

https://www.viimsivald.ee/teenused/planeeringud/detailplaneeringud/vastu-v
oetud-ja-avalikul-valjapanekul

Arvamused detailplaneeringu kohta on võimalik esitada avaliku väljapaneku
ajal Viimsi Vallavalitsuse e-posti aadressil  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] või postiaadressil Nelgi tee 1, Viimsi alevik, Viimsi vald,
74001 Harju maakond.

Viimsi Raamatukogu (Randvere tee 9, Haabneeme alevik, Viimsi vald; tel
5688 2673) on avatud E–R kell 10–20, L–P 10-16. Iga kuu viimasel reedel on
raamatukogu suletud.

Lugupidamisega

Viimsi vallavalitsus
+372 602 8800

 <http://www.viimsi.ee> www.viimsi.ee